Boluntariotza Amaia Agirrezabalen arabera

Congo

Congo

“Zure oinak Kongo ibaian bustitzen badituzu, Kongora etorriko zara” (refran kongoarra)

Amaia Agirrezabal boluntarioa  Kongon izan da. Nahiz eta bere proiektua 2011-an bukatu zen, Amaiarentzat experientzia ikaragarria izan da.

Hausek izan dira bere erantzunak gure boluntatest-i:

  • Zer izan da zuretzat Kongon boluntario moduan laguntzea?

“Nire bizitzako udarik onena izan dut eta oso txikitatik nuen ametsa bete dut. Gaixo mentalak zaintzea lan gogorra baina oso eskerronekoa izan da.”

  • Kongon egin duzun boluntario-lanak zer eman dizu?

“Horrenbeste gauza izan dira ez dakidala nondik hasi ere! Batez ere heldutasuna, uste dut, eta buru-gaixotasunak dituzten pertsonenganako errespetua, gaixoak direlako eta ez “zoroak”. Oso pozgarria izan da, gure lana oso baliagarria izan dela erakutsi digutelako.”

Mila esker Amaia!

Responder

